søndag den 31. oktober 2010

Kunsten at være (u)heldig...

Så har jeg sgu allerede fået min computer tilbage, bortset fra at jeg skal bestille en speciel lader, er det sgu da super! :D
Så er sekten MaJe - because we are better than you, også blevet skabt - den handler egentlig bare om, at Jeffie og jeg, er meget mere modne end jer umodne mennesker, og at i skal tilbede os... lyder det ikke fristende at blive medlem? ;)

Så er der jo det med, kunsten at være (u)heldig :D her er en guide:
(u)heldig
1: Du vælter i ledningen til din computer
2: du slår dit hoved op i bilen, hver gang du går ud og ind af den
3: du glider på nogle fliser, på vej hjem fra skole
4: Du kommer til at flå din ørering ud
5: - så det gør virkelig ondt ;)
Alt dette er sket for mig i løbet af 3 dage... og JA, der er sket flere uheldige tilfælde, men der er simpelthen så mange, at du nok godt kan lære en del af mig, hvis du vil være uheldig :D


Heldig
6: Får din computer tilbage, i næsten ny stand
7: slipper for at tænke så meget, pga. af mistede hjerneceller ved hoved op i bil, og fortovs-slide :D
8: er ude med sådan en rigtig sød fyr (;
9: fik jeg sagt han var sød? :D
10: at jeg har tonsvis af afleveringer og lektier for, så jeg ved præcis, hvad jeg skal bruge min dag på - nemlig afslapning og tv (;

Hav en god weekend, så længe den nu end stadig varer :D

The pretty reckless - Make me wanna die
http://www.youtube.com/watch?v=O0ngdNoIo9Y&feature=related

Ingen kommentarer:

Send en kommentar