tirsdag den 26. oktober 2010

Kunsten at fordrive tiden...

Halløjsa.. så sidder jeg her og skal vente 4 små timer på, at jeg kan komme til jobsamtale i Fakta og bagefter til teater - ja, så sej er jeg :D
Mens jeg gør det, kan jeg da lige lære dig: kunsten at fordrive tiden (er trods alt top-trænet nu)

1: du laver din lektier (det punkt har jeg jo benyttet mig helt vildt af)
2: du prøver at krænge hemmeligheder ud af dine venner på FB
3: du forbereder dig til 3 prøver, 3 dage i træk /;
4: se 2
5: du prøver at starte en boogie-woogie i fællesområdet
6: du sætter dig ned igen - det var trods alt lidt lamt (synes de andre ;))
7: du holder udkig efter folk du kan råbe efter
8: se 7 (den er ret sjov, de bliver så forlegne)
9: sid og se totalt cool ud, imens du drikker en lidt for sej juice
10: skriv et indlæg om at fordrive tiden.. ;)

Sådan... Nu keder du dig aldrig nogensinde... host host

Ingen kommentarer:

Send en kommentar