tirsdag den 19. oktober 2010

Oh lala ;)

Det har været en lang dag i dag...
Har shoppet lidt for meget amok, endte med at erhverve mig:
En ring
en halskæde
en taske
en cardigan
støvler
jakke
og undertøj ;)

ved godt det ville være lidt sjovere med billeder (især sidstenævnte), men i må tage til takke med en opremsning.

Da jeg så ligeså uskyldigt rendte rundt inde i Odense, så jeg en masse børn i Harry Potter kostumer, (havde godt nok hørt at J.K. Rowling anonymt kom til byen for at modtage en pris, men tænkte at det nok lige var at overdrive), indtil jeg opdagede det kæmpe skilt for næsen af mig, hvor der stod: Harry Potter festival.

Lidt senere fandt jeg så ud af at Joanne havde givet autografer tidligere på dagen, og at mine forældre endda havde set hende blive vist rundt af borgmesteren.... følte mig en anelse overset!! /;


Men det er okay, for Mads satte autografer ind på Braas-skalaen, og selv selveste Joannes autograf, var helt nede i bunden og nåede slet ikke Braas-niveau :D

Anyways.. I morgen tager min far atter ud og sejle igen (Ja, nu er nok et godt tidspunkt at nævne, at han er sømand)..

God ferie :D slutter lige af med noget af den musik jeg hørte hele vejen hjem i bilen....

Kings Of Leon - Manhattan

Muse - Feeling good

Ingen kommentarer:

Send en kommentar