torsdag den 14. oktober 2010

Kunsten at overleve et modul...

Her sidder jeg... kigger ud i luften og ved knapt nok, hvad for et fag jeg har..
Når jeg spørger min lærer om noget, svarer han ikke på spørgsmålet, eller ved jeg egentlig ikke om han gør, for naturvidenskab er russisk for mig ;)

Så nu lærer du: tadaaaah!!! kunsten at overleve et modul:
1: du lytter til din lærers mærkelige kommentarer som: No shit... I shit you not
2: du spiller et af de der latterlige flash-spil som din lærer er så meget imod og siger at hvis man endelig skal spille, skal det være ordentlige spil som WOW eller noget (World Of Warcraft, mine damer og herrer, World Of Warcraft) :D
3: du prøver at tage notater, selvom din lærer taler for hurtigt til at du kan følge med, så der kommer til at stå: benxin erv brøndbaert... og det er endda irrelevante ting du får skrevet ned, når du endelig får taget dig sammen til at tage notater.
4: du kan sove... men det er alt for tydeligt at du ikke laver noget.. hvilket leder os til næste punkt.
5: du lader som om du lytter, og skriver blog, så det ligner du tager notater :D..
6: se 5
7: se 6
8: snig dig ud..
9: hurtigt!!!
10: drengene kan selvfølgelig også bare nyde billedet :D

Håber du har lært kunsten at overleve et modul ;) - men er det alt i alt ikke bedst bare at følge med :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar