søndag den 24. oktober 2010

Så at sige.... Pessimisme

Så starter skolen atter igen... Jubii..
Skal starte dagen med matematik i morgen, og så bevæge mig videre til tysk, sikke en dag at starte med efter ferien, WOW... det opfordrer virkelig en til at stå op i morgen tidlig ;)
Skal vælge hvilken klasse jeg vil gå i på tirsdag.... så meget for "I skal først vælge til jul", jaer right... Bruger det smarte trick at jeg bare vælger et eller andet i sidste øjeblik... tror det hedder, at følge sit hjerte :D
På torsdag er der en dejlig prøve i fysik.. tror jeg kommer op i 40 sider, så det er jo dejligt nok... NOT
På fredag er der så eksamen i almen sprogforståelse...
Nøj, hvor det da tegner til at blive en god uge :D
og sådan er det bare...!

Alting er nu ikke så sort/hvidt er det vel?
bare fordi man måske skal foretage sig nogle mindre fede ting, så betyder det jo ikke at ugen bliver dårlig, vel?
Jeg er overbevist om at det nok skal blive en topnice uge alligevel, med en mulig fest fredag og det hele, jajajjaa :D

Hav en god tortur i morgen, og bare tænk på min uge, hvis i vil vide, hvad der rigtigt er hårdt!!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar