fredag den 15. oktober 2010

Kunsten at lade som om man er klog...

Nu sidder jeg endnu engang i en kedelig time, denne gang er det fysik :D
Vi laver matematik blandet med fysik begreber, så har for længst givet op, så nu vil jeg lære dig: kunsten at lade som om man er klog :O

1: Du kigger engang imellem op på læreren, nikker så, og skriver så på din computer (i mit tilfælde plejer det at være latterlige punkter på en blog :D)
2: Når læreren spørger dig om noget, du ikke ved, bruger du en masse fine ord, eller leder ligeså stille samtalen ind på noget du godt ved.
3: Hvis du er lidt blank (ligesom mig) og ikke ved noget, du kan fortælle din lærer, så siger du enten at en af dine kammerater ligner de har et meget fornuftigt svar.
4: at du ikke kan formulere dig.
5: eller at du mener det samme som din lærer :D
6: Hvis det ikke er i skoletiden er det mange af de samme begreber du skal benytte ;)
7: Du skriger: "Se en måge" og løber før du kan nå at svare på et spørgsmål du har fået (for så virker man nemlig super intelligent!)
8: Du begynder i stedet at komplimentere personens tøj, hår osv. (dette kan også benyttes på din lærer)
9: Du lader som om du læser en meget tyk bog, og mumler så små kloge ord for dig selv (Dette får dig også til at virke en smule bims :D)
10: Eller du kopierer min stil ;)

Nu er du forhåbentlig falsk klog :D

3 kommentarer: