tirsdag den 26. oktober 2010

at skrive for at skrive

Kender du det, hvor du bare sidder og skriver noget, bare for at skrive noget?
- det gør jeg tydeligvis^^

Min dag (skal nok gøre det kort):
1: Stod op (efter at vækkeuret havde ringet i lidt for lang tid)
2: gik ud i køkkenet (hvis man kan kalde det at gå)
3: spiste morgenmad (hahhaha.. og jeg sagde kort, nu er man pludselig ikke så kæk, hva')
4: nå, spøg til side.... så var jeg i skole til klokken 11
5: valgte som sagt at sidde på skolen i 3 timer, og gik så op og tullede rundt i byen
6: havde som sagt en jobsamtale, og der er 90% sikkerhed for at jeg får jobbet :D (de vil jo have ungt kød, vil de)
7: så mødte jeg nogle meget søde mennesker på torvet :D (lovede jeg at skrive)
8: tog til teater efter 2 timers yderligere ventetid
9: missede toget, da jeg skulle hjem.. :)
10: Sidder nu og øver på sine replikker i et stykke (Peter Plys, Yea, I know), selvom jeg burde forberede mig på min matematik-prøve i morgen..

Lige en sidste ting.... Hævn over Mads!!!!
Hvis du nogensinde møder ham der min såkaldte ven, så giv ham lige en kæmpe knuser fra mig ;)

en anden sidste ting.... Hævn er en grim ting :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar