fredag den 29. oktober 2010

Endelig... og så alligevel ikke

dum, dum, dum.... når man vælter i ledningen til sin computer, er man mindre smart.. for det betyder at kun noget af ledningen til opladning af computeren, kan komme ud af computeren igen.. mister nok alle mine vigtige notater. Jeg er så dygtig! /;


Nå, men nu er det da endelig weekend, og de 3 prøver er overstået.. matematik, fysik og almen sprogforståelse.. så langt så godt, så mangler jeg bare 3 afleveringer til næste uge, bare ærgerligt at notaterne osv. ligger på den computer der nu er helt død, fordi den ikke kan få strøm /;

Anyways, det hjælper da altid på humøret at skulle i biografen med søde McBrass i morgen ;)

Nu går jeg bare stadig og venter på et opkald fra Fakta, selvom de skulle have ringet igår..
Så jeg skal nok få weekenden til at gå, og nu har jeg endda planer for aftenen - jeg skal jo ind med min computer ;)

Men I andre må have en forunderlig weekend, og vi andre må jo bare leve med at vi er klodsede :D

Slutter lige af med et udklip af den musical Ravn2 og jeg altid synger lidt fra ;)
Sweeney Todd - Little Priest
http://www.youtube.com/watch?v=IsQRZ4TsljI

Ingen kommentarer:

Send en kommentar