tirsdag den 12. oktober 2010

Let's get physical? ;)

Ja, så er man nok lige blevet pro gøgler.... arj :)
Men har i hvert fald gøglet rundt til teater i dag med bolde, diablo og det hele :D

http://www.youtube.com/watch?v=SUMcA--ejOc

Hør denne her fantastiske sang, mens du tænker på hvad jeg egentlig mener med overskriften og læser det her digt:

Hvordan mon det er at være fri som en fugl?
- at være så ligeglad og så fuldstændig hul.
Hvordan mon det er ikke at høre andet end vindes sagte susen,
- ikke at kende til andet end bølgernes vilde brusen.
Hvordan mon det er, ikke at vide at enden er nær,
- ikke at føle sig til grin, ikke at føle sig sær.
Hvordan mon det er, ikke at kunne rødme,
- ikke at kunne mærke din underfulde sødme.
Hvordan mon det er ikke at være bundet af kærlighedens bånd,
- ikke stadig mærke berøringen af din hånd.

Men sådan er det ikke at være mig,
- for jeg kender jo dig.


du kender nok når noget er som skrevet til dig ;) - de her ting er skrevet "til" mig og af mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar