mandag den 18. oktober 2010

Livet er....

Har været sammen med familien i dag ;) super hyggeligt alligevel.
Fik bowlet, og kom for en gangs skyld ikke på sidstepladsen, min mor var ved at overhale mig, men da det blev hendes tur, stoppede tiden, snedigt trick alligevel :D
Vi blev propmætte på en restaurant bagefter.
og sluttede aftenen med at se "Sandheden om mænd" i biografen.. Er ikke ligefrem mere afklaret med, hvad sandheden om mænd, så egentlig er.. 
Men så er det godt, at jeg har min ven Mads til at fortælle mig det ;)

I morgen skal jeg til Odense og shoppe, så slutter lige af med et billede af Ravn2 og jeg :D
Ha' det godt. 

2 kommentarer:

  1. You want the truth about men? You can't handle the truth!!

    SvarSlet
  2. :O Sure, I can!!!
    Jeg er halvt mand, halvt kvinde alligevel

    SvarSlet