mandag den 1. november 2010

endnu en dag, i venners lag?

Mit første ord: TRÆTHED!!! (det kan så diskuteres om det egentlig var mit første ord) :D
Har i dag været i skole, og så bare siddet og hygget hjemme på værelset med lektier og Ravn2... Fik tvunget hende til at høre en del disney-musik, det kan vi så godt lide herhjemme ;)
Er lige kommet hjem fra zumba, mindes ikke at det var så hårdt, men nok fordi jeg havde holdt 2 ugers pause..
Men nok om det, ved du allerede keder dig :D

Fik besked om jobbet i dag,...... Og, og, og..... JEG FIK DET!!!!
Og har måske også fået en dejlig kæreste ;)...

Såe livet kører da en bette smule på skinner for tiden.... bare lidt altså :D

Nu tror jeg egentlig bare jeg vil bruge resten af aftenen på at irritere folk på FB og forberede mig på en lang dag i morgen, med mærkelig foredrag (;

På fredag er der rave-party på gymnasiet... ville have bestilt nogle knæklys øreringe, men tror sgu ikke jeg når det inden fredagen er i sigte..


Glæder mig til en alt for fed fest, hvor jeg dukker op i tøj, der på ingen måder passer til temaet :D

Fortsat god uge, slutter lige af med en dejlig sang, som jeg lader være hemmelig, til du trykker på linket, bare for hele overraskelsesmonumentets skyld :D
http://www.youtube.com/watch?v=faWcWgdGCT4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar