mandag den 25. oktober 2010

så at sige... optimisme

Tænkte på, whinede nok lidt groft igår :D
Men jeg havde ret....... (du tænker sikkert, JA GU' VAR DET EN LORTEDAG), men alting var slet ikke så sort på hvidt,
- ved godt det lyder ret nørdet, men vi havde nogle quizzer i matematik, hvilket faktisk var en del sjovere end bare at have matematik...
Så havde jeg tysk igen, - for første gang i et halvt år :D - kan sige der er stor forbedring af lærere (Undskyld MN), vi skulle fælles oversætte et tysk digt på tavlen, så sad og translatede det, og blank som min lærer lige var, troede hun bare jeg var forbløffende klog (;
Ved godt jeg er lidt af en brilleabe....



..... Jeg er vel nok sjov, hva'? - nå ikke...
Så var der drama, hvor jeg fik til opgave bare at gå ind og sætte mig på en stol - sad helt normalt, da Ravn2 var så venlig at påpege at det lignede jeg spillede en fin dame /;

Anyways, - så var jeg rundt i hele byen at søge jobs, stort set alle havde lige ansat nogen, men de ville ringe om et halvt års tid eller noget, hvis de manglede nogen.... og legetøjsbutikken sagde bare "NEJ", da jeg spurgte om de manglede nogen, og så måtte jeg gå igen.
Måske også lidt dumt at vælte en bunke bøger i Bog og Ide, - men det taler vi ikke mere om :D

På Torvecafeen fik jeg at vide at min alder var perfekt (PERFEKT!!), men at man desværre skulle være 18... sker der lige for det :)
Men til sidst, fik jeg en aftale i stand i Fakta i morgen eftermiddag... så alt i alt, en ganske udmærket dag...
Ej at forglemme, hvem jeg fulgtes med hjem ;)

Nå nok om det... I aften er der noget så fedt som zumba, så lektierne skal jeg lige overstå først, og så er det ellers bare numsen der skal bruges (;

http://www.youtube.com/watch?v=KPv8ZGrb78Y
Tjek den her video - og du ved hvad jeg snakker om ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar