onsdag den 15. december 2010

Afslutninger...

Så har jeg afsluttet faget naturvidenskab, med en okay karakter - 10 :)
Men brat efter blev mit humør ødelagt - kontakten vi havde til nogle i England, har skiftet mening, om at jeg kan kommer derover i 2. g.
Lidt trist, det er hvad det er - bare for at citere Æslet fra Peter Plys :)

Senere på ugen skal jeg deltage i skolens krybespil, og gæt hvem jeg er - Ja, Jomfru Maria :D
Det bliver akavet og ja det bliver nok også pinligt, men det bliver fandme også sjovt, at skulle have veer og føde for hele skolen :)
Og her i næste uge skal jeg sørme lige opføre Peter Plys, - mit look som Ninka Ninus er jo en anelse sexet, fletninger, smækbukser, håndværkerbælte, - jeg kunne blive ved ;) ej at forglemme gummistøvler..

Men humøret er i orden - tak Mads ;)

nu lytter jeg til afslappende musik og vil begynde at lave min matematikaflevering færdig :)

Rihanna - Russian Roulette
http://www.youtube.com/watch?v=ZQ2nCGawrSY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar