onsdag den 8. december 2010

Kunsten at glæde sig til jul...

Hey guys :D

Så tænke jeg lige, at der nok var nogen derude der har ligeså store problemer med at komme i julestemning som mig, så her får du: Kunsten at glæde sig til jul ;)

1: Pynt til jul på dit værelse, ja i hele huset om muligt.
2: hør en masse fantastisk julemusik, kan anbefale "Happy Christmas (war is over)" med John Lennon.
3: Selvom det (for mit vedkommende) bliver med et anstrengt smil, så nup da alligevel lige en nissehue på.
4: Gå ud og køb julegaver, det kan godt være du ikke kommer så meget i stemning af at tømme pungen, men så er det da gjort :)
5: Skrål en lille jule-klassiker på din skole, og der vil komme en lille musical ud af det, eller i værste tilfælde, en pinlig solo.
6: og hvis jeg ikke kan bringe stemningen frem, kan jeg i det mindste bringe glæden:
Hvad er ligheden mellem at gå til eksamen og julefrokost?
- man ved man får 6.
Man ved bare ikke hvad man skal op i ;) 


For øvrigt har jeg lige været oppe og få taget det årlige julebillede, bevis følger.....:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar