torsdag den 23. december 2010

Med hastige skridt

Så er det snart jul - og al musikken, hyggen an so on der hører sig til, bringer mig en smule i stemning.
Sneen går mig næsten til knæene, så udenfor vælger jeg ikke at bevæge mig.

Fandt forøvrigt den her sang igår :D den er ret så genial og bare rolig, den har intet med jul at gøre
Hey you - Pony Pony Run Run

I fredags spillede jeg Jomfru Maria på skolen :) Det lader til at mine skrig blev ret vellykkede, så det er jo ret godt, selvom det er en anelse synd for dem der havde tømmermænd efter julefrokosterne dagen før :D
Lige et par billeder:




I forgårs spillede jeg Ninka Ninus i stykket Peter Plys :) Vi konkurrerede mod Pyrus, men synes ret mange mødte op alligevel, og selvom vi kiksede lidt i det, så synes jeg det gik rigtig godt, ville virkelig ønske jeg kunne tage de smækbukser og det håndværkerbælte jeg havde på med hjem.. Var virkelig blevet vild med det kostume :D

Men nu vi taler om tøj, tænkte jeg lige at jeg ville introducere jer for 2 ting i min garderobe :)
Først min dejlige pink kjole ;) . uundværlig

Og så min dejlige sorte nederdel, - et køb jeg ikke fortryder

Håber ikke jeg keder jer ihjel :)
God jul..

I see it in your eyes,
not the reflection of the white snow,
but your hidden black lies.

You try to hide,
from my penetrating gaze.
But I can see it - inside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar