mandag den 13. december 2010

Merry Christmas everyone...

Bare for at efterleve, udtalelsen om at jeg kun skriver om, at jeg ikke kan komme i julestemning ;) vil jeg lige påpege at jeg i dag har nissehue på - som nok en af de eneste på hele gymnasiet, men det går nok, jeg er jo vant til at blive gloet på, haha :D

Her til jul kan jeg da erklære at der i hvert fald er en ting jeg glæder mig til - FERIE
Bare for at citere en kendt dansk julesang (Jul det cool - MC Einar) kan jeg sige: 
Jeg drømmer om en hvid sandstrand, med palmetræer og sommervejr, 
der vil jeg fejre julen,
i swimmingpoolen
langt væk fra sne og juletræer.

Lige nu glæder jeg mig bare til at jeg får fri, selv der er mange, mange timer til, da det er klokken halv 4..
Kan jo også lige fortælle hvad min lørdag gik med, mod alle forventninger... slap jeg for at være sammen med The Dominator ;) og blev kaldt på arbejde klokken halv 10, hvor jeg skulle være der klokken 10, fik godt nok en smule travlt.
- Så min første arbejdsdag blev lige en uge for tidligt, lavede en del fejl, men sådan er livet ;) de har jo trods alt ansat en klodsmajor :D

Ærgrer mig dybt over at jeg ikke har fået set julekalender endnu, hvad fanden bilder jeg mig ind altså /; - savn på de tider hvor man faktisk havde tid. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar