mandag den 27. december 2010

JULEGAVER

Hey.
Så blev det jul - en speciel jul

Min moster, onkel og kusine fejrede julen i Vietnam, så aftenen startede med at mig og resten af familien (Min søster, mor, mormor og morfar) sad over skype og sludrede med dem.. Tror ALDRIG jeg skal til Vietnam siden at rotter er en ganske almindelig spise dernede og at der ikke er madvogne på en 10 timer lang togtur :O
Senere kom mine bedsteforældres berusede nabo for at fejre julen med os.. Fik hørt en del historier om ludere i både Paris og Prag..

Så det var en speciel juleaften...
Og da hele herligheden var overstået føltes det ikke engang som om det lige havde været juleaften - mærkelig følelse.

Anyways - her er en lille opremsning af noget af det jeg fik: ;)
smykker - tak Mads :D
Løbetøj og sko
2 morgenkåber
højtalere til min computer og sågar også et headset
sko fra min søster -som jeg selv har købt :D
selvfølgelig fik jeg også bøger, - fik jeg sagt at jeg nu har 86 ;)

Håber i havde en god jul.
Lige nu er jeg syg, og håber på at blive rask til julefrokost i morgen og selvfølgelig nytårsaften :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar