onsdag den 1. december 2010

Hej julestemning?

Julesne, julesne,
er der pluds'lig en-to-tre,
julesne, julesne,
tryllet frem af julens fe.
Julesne, julesne,
overalt, hvor du kan se,
lad det bare sne,
om jeg nu må be'.


Sikke et dejligt stykke af en julesang ;)
Men ak, jeg er stadig ikke i julestemning.
Hvor meget skal der lige til, før man får lyst til at fejre jul, og går og glæder sig til det?



Det eneste jeg kan mærke er stress... Den stress der altid ligger sig over en, når julen nærmer sig.
Frygten for ikke at nå gave-indkøbene (ikke at være opfindsom nok, eller frygte at det bare er noget lort, man besluttede sig for at give).

Normalt er det bedste ved julen forventningen, - når den er ovre, er al den glæde ligesom også bare væk. Så forventningen er helt klart det bedste... Men i år er det lige før at jeg går og glæder mig til at det hele er overstået.

Jeg er ked af at sige det kære juleånd - men jeg kan ikke finde dig frem.

- og jeg som kaldes positiv og optimist /;

Men bare rolig, jeg skal nok finde den frem - før eller siden. 

Dog glæder jeg mig da en smule til julekalender i aften ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar