tirsdag den 2. november 2010

En fantastisk chance!

Hvis det er muligt, så har min teaterlærer udfordret det teatersporthold jeg går på i:.... TEATERSPORT :D
Det er en fantastisk chance, at få lov at udfolde sig foran et andet hold og samtidig publikum. Man får virkelig trænet sin improvisationsevne - nok derfor jeg har været så ivrig at låne en bog på biblioteket om det :D
JA, SÅ NØRDET ER JEG!!


Anyways.. I dag var jeg til teater.. burde nok øve mine replikker som Ninka Ninus en anelse mere (;

Og jeg fabler da bare om det "lorte"-teater hele tiden hva' :D

Nå, men som sagt.. gym-fest fredag, og har ellers bare stress på hele ugen.. og faktisk også de næste uger /;.. :D well, sådan er livet, dejligt med noget at lave.
Savner Mcbrass en anelse, men overlever nok lige, - ser ham trods alt på Torsdag..

Kan nu erklære at selv artige piger kommer for sent i skole :D
en time, måske lidt mere, fordi man tror, man skal møde klokken 9 (;

Men opvejer det ved, at linke denne sang...
http://www.youtube.com/watch?v=2-RyDvpKq1I

God arbejdslyst - hvis du altså har ligeså mange lektier for som jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar