torsdag den 4. november 2010

alt på et bræt...

Teatersport redder nu en dag, hvor man har lavet ingenting :D mødte klokken 10, havde drama.. og fik bare en prøve tilbage som vi gennemgik i fysik ;)..
Så en dejlig dag kan man vidst godt sige det har været.. så jo også ham den søde igen.

http://www.youtube.com/watch?v=AZa1ViT4Ihc
^^ hør den!
Frister det hvis jeg siger at Emma Watson er med i musik-videoen ;)

Nu sidder jeg her og tænker mine egne tanker, og tænker på, hvor meget jeg egentlig må kede dig lige nu :D
Men kom lige til at tænke på de dejlige Krummelurer-dage med min bedste ven...

Og fandt et bette digt hun engang har skrevet til mig...
Maja hun er smuk og skøn.
I solens lys, er hun også ganske køn.
Hendes stile er noget for sig selv,
men det er kun fordi hun er speciel.
Hendes smil lyser altid op, 
og trods det blænder, siger man ikke stop.
Maja betyder alt for mig,
Og det er fordi hun er vildt sej.
Hendes hjerte var mit største ønske til jul,
og det er fordi, hun er virkelig cool.
Maja hun er fortryllende og sød,
Hun er en, alle burde mød' 

<3!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar