onsdag den 28. december 2011

En stille sommerdag

Det er en stille sommerdag. Varmen bringer rødmen frem i mine kinder. Jeg er forpustet. Lugten af nyslået græs sitrer i mine næsebor. Mens jeg sidder på cyklen nyder jeg den blide brise løfte mit hår.
Jeg træder hurtigere i pedalerne og lader forelskelsen få frit løb i årene. Blodet bobler og bruser. Et smil på læben. Jeg har et dejligt liv og håb for fremtiden.
Jeg suser afsted. Euforisk og dansende gennem denne dag. Jeg kan høre fuglene der synger og lugte osen fra bilerne på vejen. Jeg mindes aftenen igår og mærker små sommerfugle der kæmper sig ud af deres puppe. Jeg glemmer verden omkring mig, og lader tankerne flyve med vinden. Det kilder i maven da jeg nærmest rutsjer ned ad en stor bakke.
I næste øjeblik, forsvinder verden for mine øjne, og det sidste jeg hører er en bil der febrilsk forsøger at bremse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar