søndag den 31. juli 2011

Hvem er du?

Du giver mig varme kinder,
og gåsehud på samme tid.
Smerte i hjertet,
og banken i brystet.

Hvem er du?

Du giver mig søvnløse nætter,
med tårer i øjnene.
Og dage, med smil,
og lykke.

Hvem er du?

Du lader min mave,
snurre sig sammen,
til en kugle på, 
størrelse med et fingerbøl.

Hvem er du?

Du lader mig elske
uden betingelser.
Grine og græde,
i regnen.

Hvem er du?

Du lader mig være indebrændt,
over en lille fejltagelse.
Du gør mig jaloux,
over bagateller.

Hvem er du?

Du gør mig blind,
for imperfektion.
Blind for,
sund fornuft.

Hvem er du?

Du giver mig,
mindre selvværd.
Følelsen af at,
jeg ikke er god nok.

Hvem fanden er du?

Du føles som en rutsjebane,
jeg flyver gennem alle,
følelser.
Kun én ting føles sådan.

Kærlighed.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar