torsdag den 7. april 2011

Den store chance

Så er jeg færdig med indspilningerne til filmene om digital mobning for Børns Vilkår - det har været noget af det fedeste :) Jeg har mødt mange dejlige mennesker og er så glad for at have fået den chance.

Men jeg kan vel lige fortælle lidt om forløbet - fik at vide gennem min teaterlærer at der var en casting til en film inde i Odense, så jeg tog chancen og slog til - for hvad nu hvis :)

Senere på ugen var jeg til samtale med instruktøren - og de ville gerne have mig med.

Så mandag spillede jeg en veninde til en der havde flashet på internettet, og onsdag var jeg en sød pige i en klasse, som hovedpersonen var lidt vild med, og jeg er så meget i mod den mobning der foregår mod hovedpersonen :D

så det er hvad jeg har foretaget mig - nu glæder jeg mig bare til at se mig selv på film - det skal nok blive pinligt ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også til at se dig på film, fnuller! :D
    - Hihi.. kom lige i tanker om, Line og jeg har en blog, som jeg oprettede i august.
    Nu kan jeg sende kommentarer til aaaaalt, du skriver.

    /Banan

    SvarSlet
  2. aww hvor cute :-) Glæder mig ikke til du ser den, men du må godt

    /Papaya

    SvarSlet