fredag den 1. april 2011

1. april

I dag er det den første April.

Og jeg har stadig ikke fundet på en god aprilsnar, men altså - er det bare mig, eller stinker internettet til at inspirere:

  • Hvis du er skoleelev: byt kridtet ved tavlen ud med "slik skolekridt" som du køber i kiosken :-)
  • Hvis du er lærer: bed dine elever om at finde ud af hvad ordet "ranslirpa" betyder. (r a n s l i r p a = a p r i l s n a r :-))
  • Lav en falsk parkeringsbøde og sæt den i din vens/families bil. Du kan printe en falsk p-bøde her: falsk p-bøde.
  • Sig til en af dine venner, familie osv. at du skal være hovdepersonen i tv2 eller dr1's nye julekalender og vis de hopper på den så sig at vær gang et nyt afsnit starter skal du sige APRILSNAR!
Altså jeg siger det bare :)

Anyways - i dag kommer jeg da til at lave en aprilsnar, da jeg skal rende rundt oppe på torvet i Ringe med mit teaterhold og gøre rent, lave en forestilling med masker og danse soldans.

Forøvrigt er den store nyhed nu aktuel - JEG SKAL VÆRE MED I EN FILM FOR BØRNSVILKÅR!!! Jeg er så stolt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar